Monday 2 September 2013

MANFAAT UTAMA ESP SHAKLEE


 Mesti ramai yang dah tau apa tu SHAKLEE kan? ESP SHAKLEE ni produk hot. Ramai dah yang menggunakannya. Tapi ramai tak yang tau apa manfaat utama ESP ni? Ha, meh sini kita ramai2 baca apa tu kebaikkan dan manfaat ESP untuk diri kita semua..

  1. Awet Muda - Membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain.  Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
  2. Baik untuk Hormon - Membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  3. Baik untuk prostat - Mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.  Ia sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  4. Kulit Remaja - Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  5. Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.
  6. Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua. 
  7. Membaiki Memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

KEBAIKAN ESP SHAKLEE YANG LAIN: 

♥Untuk wanita yang ingin preggy atau plan untuk preggy : ESP pulihara dan pelihara rahim kita.

♥Untuk wanita yang sedang pregnant : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.

♥Untuk wanita yang menyusu anak : ESP bantu banyakkan pengeluaran susu. Bila kita cukup protein, means kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat.

♥Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.

♥Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan selalu pun kurang.

♥Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, insyaAllah.

♥Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri2.

♥Untuk sesiapa yang puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah.

Haa, kan banyak manfaat2 dan kebaikan ESP SHAKLEE ni.  

Jom tengok testimoni ESP SHAKLEE:



Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Nak dapatkan ESP dengan harga istimewa? Hubungi saya ye:
Call/Sms/WhatsApp : 013-9551323
Email: vitaminanda@gmail.com
FB : 
Vitamin Sihat Anda


No comments:

Post a Comment